Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lángba borult az autószerelő műhely tetőszerkezete 2017-06-10 09:52:49 A gödöllői tűzoltók aszódi és váci kollégáikkal mentették a menthetőt Veresegyházon. Személyi sérülés nem volt, az anyagi kár viszont jelentős
Rakománynyi elégett tv-készülék hevert az M3-ason 2017-04-04 16:51:23 A gödöllői tűzoltókat is riasztották a hajnali esethez, ahol jelentős anyagi kár keletkezett. Vizsgálat indult az ok kiderítése érdekében